woensdag 25 mei 2011

gepimpte bikini met t-shirt bloemetjes



Ik had een leuke tutorial ontdekt bij Annekata. Zij toverde een t-shirt om in een mooie en eenvoudige blaadjes-sjaal. Maar na enige frustratie (tegenwerkende t-shirt stof en bij weinig licht een zwarte sjaal proberen te maken, pfff) had ik dit project opgegeven.
Ik was dan begonnen met wat te experimenteren, en had dan met naald en draad bloemetjes gemaakt uit t-shirt stof. Toen dit in een sjaal-vorm ook op niet veel trok, gaf ik hier ook maar de brui aan...tot een vriendin van me de mislukte sjaal en een zwarte bikini (waar ik ook nog iets mee van plan was) tezamen zag liggen, en me erop attent maken dat ik die misschien kon combineren?
En inderdaad een super idee, bedankt Lan! Hierbij dus de bikini met de t-shirt bloemetjes.

2 opmerkingen: